Popular Posts

Thursday 21 April 2011

on my diary's about my feeling

Mungkin memang sebagai manusia biasa yang memang bukan siapa-siapa, diriku hanya bisa pantas untuk berucap syukur… syukur & syukur kepadaNya Sang KhaLik! atas semua yang teLah berLaku pada diriku. JikaLau mengingat waktu yang teLah meLesat sampai detik ini pada perjaLanan takdir kehidupanku, teLah banyak cerita yang tertuLis baik suka maupun duka…
Entah kenapa, hari-hariku terasa Lebih sendu… syahdu & agak hampa. Kucoba berLari namun hanya sesak dalam dada yang kudapatkan… Kucoba merangkai kata meLaLui ujung pena kaLa maLam beranjak pagi namun yang kudapatkan hanya hanya haLaman kosong penuh embun kesepian… Kucoba bercerita pada pucuk rerumputan padang kosong tak bertuan namun yang kudapat hanya LoLongan angin nan mencekam!
Dinner Tampa kekasih disamping ku :( (Taken with instagram)
nie roti favourite sha lw korang nk tw..bestt sngat2~~




that's my profileku
PROFIL SAYA

NAMA PENUH: wan norshahirah binti wan nor halim
TARIKH LAHIR: 20 januari 1995
TEMPAT LAHIR: Hospital Dungun sahaje
TEMPAT TINGGAL: di taman saeda kg. batu 48
TINGGI: 157 cm
BERAT: 46.7 kg
BILANGAN ADIK-BERADIK: anak kedua dari 4 bradik
WARNA KEGEMARAN: putih,hitam n float kaler





WAKTU AQ DI TIMES SQUARE BERSAME2 FAMILY AQ
JOM TENGOK GMBar2 aq kt times square


hehehehehe..best n sonok sangat2 mse nie

mse nie smpat agy sha ambik gmbar mse tngoh naik mnde nie..

mse nie la..hehehhehehe

sonok3 sngat luangkn mse ngn family tercinte

nie dna mixture..piye naik nie mmg sakit hbis r bdan2 ye..yg munth n dman pon ade lw korang nk tw..




hehehehehhehehehehehe...bestt luangkn mse lapang brsame fmily kan..



Fixing The Broken Heart 

sekarang waktunya mendoktrin diri sendiri untuk mengenyahkan sisi2 negatif di dalam diri sendiri:
1. saya bukanlah orang yang malas.
2. saya bukanlah orang tanpa rencana dalam menatap masa depan.
3. saya bukanlah orang yang takut untuk menjadi besar.
4. saya bukanlah orang yang kasar.
5. saya bukanlah orang dengan kemampuan yang buruk.
6. saya tidak lebih buruk dari orang lain.
7. saya bukanlah orang yang gagal!!!
8. saya menolak keburukan menjadi bagian dari diri saya.
9. saya bukanlah pecundang dari kelemahan diri sendiri.
bagi yang baca postingan ini dan merasa tau akan suatu keburukan dalam diri saya, sampaikan kepada saya dan mohon doa dan bantuan supaya saya dapat menjadi lebih baik.
dan cobalah cara saya ini. sejauh ini berhasil mendoktrin diri bahwa keburukan2 di atas bukanlah bagian dari diri saya.

KERETA IDAMANKU

 
 

kerete2 nie semue krete favourite aq but ayh aq kate,krje dulu bru aq bley gne krete..dye jnji nk byar duit muke krete n aq byar blan2nan..so,aq kne blajar btoi2 la sbb nk krete yg aq mnati..sbenarnye krete honda jazz n honda odyssey 2,kpunyaan ayh aq at home but aq minat la..tp x pndai bawe pom..cume angan2 je..hehehehehe....

BEARFRESH ALSOOOOO.....

Photobucket Aku shahira. Korang boleh panggil aku iraa. Umo aku 16 taon. Photobucket yeay~! Actually, hidop aku simple jer. PhotobucketSumtyms aku sendiri yang suke meng-complicated-kan hidop aku. Photobucket Aku tak cantik.Photobucket tapi aku selalu anggap diri aku cumel. Photobucket Perasan?? ah~! Dulik hape~! Diz year merupakan tahun pertama aku menjalani hidop tanpa elaun dari ayahnda dan bondaku yg tercinta dan tahun ini jugaklah tahun pertama aku kasik duit raye kat budak-budak. PhotobucketSo, yeay~! Syabas shahirah~! Aku ader bf. Bf??? Photobucket Aku sayang dier..  Tapi tak tau la dier sayang aku ker tak. Huhu~! Photobucket Aku suke sangat dengan teddy bear.  Bagi aku teddy bear sangat cumel~! Macam aku.. Haha~! Aku neh manje orangnyer. PhotobucketNgengada acam bebudak kecik. Ops~! Aku manje ngan bf aku jer.. Hehe~! Aku sangat support ngan ape jer program TV tempatan. Photobucket Dats y i'm really into Akademi Fantasia, OIAM, raja Lawak, AJL, Anugerah Bintang Popular n so on. Tapi kalo bab music + film, Photobucket aku more into yang luar lingkaran garisan khatulistiwa neh. hehe~! Hobi aku?? Aku suke snap pixca sendirik Photobucket then upload kat dalam acc mespes aku. Haha~! Bile bosan pulak, aku suke menulis.  Aku ader blog aku sendirik. Kat situ la tempat aku meluahkan perasaan aku. Huhu~! Photobucket Kekadang tuh bile aku dah tak tau nak buat ape sensorang kat rumah, aku akan bersenam erobik Photobucket sambil layan mp3 dengan harapan tahap kolestrol dalam badan aku akan berkurangan. Haha~! Besh woOOo~! Aku jugak suke surf internet. Photobucket Layan mespes, bogging n friendster. Hiks~! I’m soOo into cats. Photobucket aku suke kucen yang comel jer tau. Yang comot tak suke. Haha~! Photobucket Idola aku?? My beloved mom. Dun u eva ask me why. NgeEe~! Photobucket 



ice princess
tentang perasaanku


dalam kenangan


No comments:

Post a Comment